Archives

 

“Je bent rustig, open en zorgt voor een ontspannen sfeer. Humor. Goede inhoudelijke begeleiding, helpt verhelderen, goede vragen helpen je bij nadenken, verwoorden. Zorgzaam op prettige manier, (juiste balans nabijheid-afstand).”

 

 

“Tamar is kritisch en stelt de juiste vragen, waardoor je als auteur weer geïnspireerd raakt om verder te denken en niet te snel tevreden te zijn. Dit komt het eindproduct zeer ten goede. Daarnaast is Tamar een ideeënmens en zeer creatief in het bedenken van oplossingen voor problemen.”

 

 

“Heel fijne flexibele docent. Kent werkvloer, schept ruimte voor wat belangrijk is, spreekt uit ervaring.”

 

 

“Wat een fijne toepasbare cursus, met niet alleen theorie maar ook praktijk, bedankt; deze cursus heeft me geïnspireerd.”

 

 

“Je dacht met ons mee en liet ruimte voor inbreng, en feedback op elkaar, waarbij voldoende begeleiding en ruimte gaf. Je was erg betrokken met ons en gaf het gevoel voor ons klaar te staan, door je open houding en je beschikbaar/bereikbaar op te stellen.”

 

 
“Prettige, open houding met voldoende oog voor structuur en voortgang. Deskundig en in staat te concretiseren. Goede begeleiding.”
 

 
“Ik heb de begeleiding als heel plezierig ervaren. Op het juiste moment zet je een punt. Ik voel mij ook verstaan. Dit heeft ervoor gezorgd dat ik deze twee dagen als waardevol ervaren heb. Met voldoende ruimte voor mijn denkproces.”

 

 

“Tamars coachingsvaardigheden en haar ‘levensbeschouwelijke’ kijk hebben een duidelijke meerwaarde en dit levert bij mij vaak interessante inzichten op. Ik heb dit jaar veel over mezelf geleerd en dit is mede dankzij haar.”

 

 

“Ik heb Tamar ervaren als een zeer betrokken en gedreven hoofdredacteur van Kleur op school. Ze is kritisch probeert mensen zelf te laten nadenken en samen te onderzoeken waarom er gekozen is voor een bepaalde insteek, werkvorm of verhaal. Ik denk dat zij als hoofdredacteur Kleur op school op een ander niveau kan tillen”